zaterdag 3 september 2011

Kreupeltjes Uit-Je-Dip-Tips - 2 -

Ik begin deze uit-je-dip-tips met een film die mijn keer op keer op keer op keer weer he-le-maal vrolijk en blij maakt :-)
Misschien ken je het verhaal maar een prachtige prinses valt in een put en komt terecht in een vreemd land. Gelukkig komt haar droomprins haar redden, vol geweldig leuke liedjes en natuurlijk met een happy end!!


Enchanted
 

Youtube is een bron van geweldig entertainment, een lief vriendje van mij uit Oslo vroeg ooit aan me: "Ken je Charlie al?" En vanaf dat moment ben ik fan!! Charlie zet elke week een nieuw briljant filmpje online (erg goed voor mijn Engelse vocabulaire :-) Hij doet dit al een aantal jaar, dus er is echt genoeg te zien, luisteren en lachen :-)
http://www.youtube.com/user/charlieissocoollike?blend=1&ob=5#p/u/1/xH8mT2IQz7Y
Charlie is zo cool omdat ... (kijk zelf maar en geniet!)


Uit de categorie eten/drinken
Thee met Koekjes :-)

Hier hoeft verder geen uitleg bij :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten