zaterdag 3 september 2011

KAAA - reallife soap - episode 5 - zwanger

Van 850 naar 1100 gram in slechts 66 dagen tijd. Een persoonlijk record waar ik erg trots op ben :-) Dat doen er me niet veel na, denk ik ;-) Zie me groeien van beneden naar boven!
Nee ik voel me geen dik nijlpaard, als zwangere vrouw ben ik trots op mijn extra grammetjes :-)
Lekker knuffelen met de arm van Kreupeltje terwijl ik met 1 oog naar uitzending gemist op de laptop kijk ...
Ik heb echt rustig aan gedaan hoor! Zie hier het levende bewijs, Kreupeltje doet gewoon gezellig mee (die heeft toch tijd zat ;-)
Even de babykamer uitproberen, ja, goedgekeurd :-) Dankjewel Amber voor het patroon en Dankjewel Tante Ria voor de uitvoering!
Kreupeltje noemt me Kaaa de knappe kilo knaller ... Dit klinkt als een slechte reclame voor goedkoop vlees, maar dat is het niet ;-)
Ja, een bekende zwangerschapskwaal is de toenemende druk op de blaas. Sorry maar ik pis je zonder pardon kletsnat!
 Mijn neusje van de zalm ruikt precies wat er te wachten staat,
 Een heerlijke gezonde maaltijd, jumjum!
In mijn zwangerschapsperiode heb ik me enorm laten verwennen met massages, knuffelsessies, pallets komkommer en speciale cavia koekjes. Heerlijk! Maar watermeloen vind ik écht niks aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten