woensdag 28 september 2011

Kreupeltjes Kadootjes v/d week (week 38)

Een cavia kraam kadoo all the way uit Roermond/Remunj
En blij dat de cavia's er mee zijn joh! 
Thenks Frenkie! :-) 
 
Soms mag je van jezelf een kadoo, omdat het bijdraagt aan een fijner leven.
Ik heb nieuwe snaren op mijn gitaar en opeens fladdert het gitaar speel virus weer door mijn lijf :-) Like it!
 
Nog meer (kraam)visite, thenks voor de dikke stapel leesvoer! Maar hoe leuk zijn kleine kinderen die cavia's op een afstandje leuk vinden, maar niet van dichtbij en een hilarische foto die dit bezoek met zich mee bracht :-) 
Kadootje op zaterdag. Tijn gaat naar Ikea, het lijkt hem beter als ik zelf meega om nieuwe orchideëen uit te kiezen. Wat een avontuur, en wat zijn ze mooi! Mijn vensterbank heeft weer vers en prachtig uitzicht! Hoera voor Tijn en Ikea :-)
Voor het eerst met Leintje en mijn cavia-kwartet picknick-zonnen-chillen-hangen-liggen-gras eten op het veldje achter mijn huis. Dat was even fijn! Zwaaantje vond het vooral heerlijk in Leintjes' haar :-) Gekke cavia! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten