zaterdag 17 september 2011

Kreupeltjes Kadootjes v/d week (week 37)

Mijn allereerste ansichtkaart via postcrossing.com :-) Dit is écht zooo'n leuk initiatief. Daar ga ik binnenkort nog wel een blogpost aan wijden! 

Oeh wat ben ik toch een bofkont met dit kadootje! Stoofpeertjes! 
En ze waren écht heul erg lekker! Thankyousomuch Xandrieke! :-)  
 
Echt ongelofelijk, 2 dagen na de eerste kwam de 2de ansichtkaart van postcrossing, deze komt uit ... euh .... Amerika van een lief meiske van 8 jaar die ook graag een cavia wil :-)
Hee Pannekoek! Ja dit is een close up van een pannekoek, want als ik foto's ga maken van de rare combi's die ik op pannekoeken smeer, worden jullie denk ik een beetje bang ;-) Het kadoo aan deze foto is dat ik een bofkont was omdat er een topchef ze voor me kwam bakken. Jumjum :-)


Dit is een heel bijzonder kiekje, voor mij en ook voor Kaaa, want we zijn erachter gekomen dat ze in een peperkoekblik past :-) En fotogeniek als ze is, voelt dit toch wel als een mooi kadootje :-) 

Volgende week weer nieuwe kadootjes! :-) Leuk leuk! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten