zaterdag 3 september 2011

KAAA - reallife soap - episode 2 - uit logeren

Op kamers in de grote stad omdat Kreupeltje even te ziek is om voor me te zorgen, dat heet opgroeien, uitvliegen, en later weer gewoon lekker terug naar Hotel Villa Kakelbont ;-) 


Maar allemachtig van half maart tot begin mei... Wat een avontuur!!
Je kent t wel, feestje hier, feestje daar, spontaan vergeten om op tijd naar bed te gaan, overal leuke aardige mensen, lekker eten en goeie muziek. Love it!



Kreupeltje was vergeten om me een fotocamera mee te geven, maar ik denk dat dat ook maar goed was. Anders had ze vast een rol-beroerte gekregen en dan had ze weer terug naar dat ellendige ziekenhuis gemoeten. Nee dat wil ik die lieve schat niet aandoen! 

Graag wil ik even wat lieve mensen bedanken voor de liefdevolle zorg en alle stukjes komkommer: Super Buurman van nummer 6 en de Kroontjes familie uit Den Bosch --> Jullie zijn geweldig! Dikke kus! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten