woensdag 14 september 2011

Kreupeltjes Leuke Dingen - 3 -

Woensdagmiddag = Kindermiddag :-)

O ik heb toch zulke leuke kinder dingen verzameld, die zelfs voor grote mensen ook helemaal niet erg zijn om te lezen, luisteren of kijken :-)

Ik begin lekker met wat jeugdsentiment :-)
Een DVDtje van Pippi Langkous mag echt in geen enkel huis ontbreken, en mocht het toch zo zijn, dan mogen we Youtube op onze blote knietjes danken voor zijn bestaan, want Pippi is echt overal terug te vinden :-) 
Om de fantasie eens wat extra te prikkelen ben ik jaren terug enorm fan geworden van het 8-CD-Luisterboek van Pluk van de Petteflat. De stemmetjes van de Stampertjes kunnen je onmogelijk niet in een lichte grinnik laten uitbarsten :-)
Er waren eens 2 jongetjes, eentje van 2 en eentje van 3, en die wilden voor het slapen gaan écht maar uit 1 boek voorgelezen worden: De Gruffalo. En toen ik dat boek voor de eerste keer opensloeg, snapte ik he-le-maal waarom :-) Dit boek is enorm briljant!! Geniaal op rijm en enorm grappig!! :-) Deze mag je echt niet missen!!
Omdat het ook wel eens heel erg fijn is om lekker achterover te hangen en naar een scherm te kijken waaruit meerdere zintuigen geprikkeld en vermaakt worden heb ik uit de film Paniek op de Prairie dit liedje met zorg geselecteerd. Het is zo ongelofelijk vrolijk en ook heel grappig (extra als je opgegroeid bent tussen de koeien ;-) Kijk, zing mee en geniet: http://www.youtube.com/watch?v=bMb0ZLMxKuQ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten