zaterdag 3 september 2011

KAAA - reallife soap - episode 4 - hartjes

Waar MTV aan weekend breaks doet, kan ik er ook wat van, het is wel zo handig dat ik mijn verhaal online heb staan voordat ... euh.... ja dus, eerst nog even 1 van de mooiste verhalen uit mijn leven vertellen! :-) 
Heb ik jullie al eens vertelt hoe dol ik ben op woest aantrekkelijke mannen met lang haar en een witte kont ?? Nee? Dan is het nu de hoogste tijd!
Hij heet KUIF
en ik heb m zelf uitgekozen :-) 

Op Vaderdag mocht ik met Kreupeltje naar de Cavia Meneer in het pittoreske dorpje Vorstenbosch. Ik heb nog nooit zoveel prachtige cavia's bij elkaar gezien! 
Omdat ik een drie-kleur ben, mocht ik ook een drie-kleur man uitzoeken. Ik mocht uit 4 mannen kiezen. Eentje zat daar met vrouw en 6 kinderen, en ik dacht, die heeft me iets te veel ervaring! Een ander keek me nét even iets te gretig aan, ja sorry, daar houd ik gewoon niet zo van. Toen zag ik 2 mooie mannen, 2 broers, ja en die ene, daar kon ik gewoon m'n ogen niet vanaf houden. Wat zag die er woest aantrekkelijk uit met zijn lange haar en zijn witte kont :-) Ik had meteen door dat hij mij ook wel zag zitten, dus binnen 2 minuutjes werden we aan elkaar voorgesteld in een mooi hok met vers hooi. 

Een close up van Kuif & mij. Wat is het toch een knappert! :-) Zie je dat witte baardje, sexy hè ;-) Het mooiste van alles was nog wel dat hij een hele maand bij me mocht komen logeren. Wat wil een vrouw nog meer ?? ;-) 
Ons liefdesstulpje leek op het eerste oog te klein, maar ach, wat is er mis met lekker knus? 
 
Natuurlijk delen Kuif en ik de gezamenlijke passie voor rauw voedsel. Maar tijdens het diner hebben we eigenlijk meer oog voor elkaar. Oehoe!  
Dit is eigenlijk onze ''trouw-foto'' ;-) Daar spatten de vonken toch gewoon helemaal vanaf :-) Ik hoop maar dat hij een beetje vruchtbaar is, en dat we héééél knappe kinderen zullen krijgen!
Het mooie van Kuif is dat hij ontzettend geniet van de dagelijkse beauty rituelen zoals het borstelen van zijn ontzettende vacht. Maar ijdeltuit als hij is, die foto's mogen niet gepubliceerd worden, want dat is volgens hem niet goed voor zijn mannelijke reputatie ;-)  Ik hoop dat ik hem nog eens terugzie! Zwijmel zwijmel .... 



 



  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten