maandag 12 september 2011

KAAA - reallife soap - episode 7 - BABY'S !!!



Tadaa! Het is gelukt!
Tot mijn grote verbazing ben ik nu een kersverse mama van een 3-ling !!
De bevalling viel kei hartstikke mee, nooit alles geloven wat op internet staat geschreven!!



Dit is het geboortekaartje wat Kreupeltje voor me heeft geknutseld :-) 
Donderdagmiddag 8 september tussen 15.45u en 16.00u zagen ze 1 voor 1 het levenslicht in de babykamer in de cavia residentie in Kreupeltjes huis in Rosmalen.

Even wat ontzettend schattige kiekjes van mijn prachtige meisjes!! 
Vol trots stel ik aan u voor: SJAAAK, IZAAAK en ZWAANTJE
Sjaaak heeft een zwart snoetje, Izaaak heeft vooral veel wit en lijkt een beetje op een hondje, en Zwaantje valt vooral op door haar borstelige uiterlijk en dat ze ieniemienie is. 

Sjaaak heeft een geboortegewicht van 90 gram
Izaaak heeft een geboortegewicht van 85 gram
Zwaaantje heeft een geboortegewicht van 50 gram 

Morgen komen er filmpjes bij, en dan kun je zien hoe ontzettend grappig baby cavia's zijn :-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten