zaterdag 3 september 2011

KAAA - reallife soap - episode 3 - terug naar huis

Ik kon niet met de Kroontjes Familie mee naar Ibiza, dat schijnt niet heel gezond te zijn voor cavia's zoals ik. Nee ik mocht naar de allerbeste plek op aarde: Terug naar mijn liefste Kreupeltje!!  (en terug naar de fotocamera ;-) 
Tijdens mijn verblijf in de stad had ik goed gegeten en ik was echt half niet meer zo klein als in maart!! Zo hoort het ook, kleine meisjes worden groot! 
Ja, en als grote verrassing voor mijn terugkomst had Kreupeltje iets heel erg bijzonders geregeld. Een fotosessie.... Dat klinkt als een tegenvaller, althans, ik dacht: doet ze dat al niet zowat elke dag? Maarrrr dat is pas het topje van de ijsberg! Want de leukste foto's kwamen op een soort van datingsite te staan (ja ook voor mij als cavia ging er een nieuwe wereld open!) en binnen 10 minuten kwamen de eerste reacties al binnen!! Een meneer die in het dorp woont waar ook de boerderij van Kreupeltjes pa en ma staat, heeft een heleboel cavia's waaronder ook hele knappe cavia meneren en daar kon een "uithuwelijkings-arrangement puur voor nageslacht" geregeld worden voor het luttele bedrag van 1 versgebakken worteltaart. :-) Omygod, waar zijn we toch weer in terecht gekomen. Alvorens de date sessie plaatsvond hadden we samen enorm veel quality time om de verloren tijd in te halen!
Zoals Oma's hun kleinkinderen verwennen, zo verwent Kreupeltje mij. Ik kreeg zelfs een hele komkommer voor mezelf alleen (zie foto) Wat een feest! Dat zijn nou eens de spreekwoordelijke kersen op de slagroom, of krenten in de pap. Wat ik voel voor komkommer, dat is met geen pen te beschrijven. Pure liefde, niks meer, en vooral niks minder!
De lekkerste komkommers groeien in de kas bij Kreupeltjes pa. Elke week worden ze speciaal voor mij geoogst en per koerier afgeleverd. Ik weet het, je hoort mij niet klagen, ik heb een soort van "Royal Status" verworven, iets waar ik best trots op ben, en helemaal niks voor heb hoeven doen om dat te bereiken :-) Met zo'n status mag je gewoon meer dan een ander, zonder daarvoor straf te krijgen. Hier even het bewijs van een praktijkvoorbeeld daarvan: 
T is zo heerlijk om weer thuis te zijn! :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten