maandag 7 november 2011

Super leuke dingen: Postcrossing !!!

Alweer een tijdje geleden (op de laatste pagina van plakboek 1) kreeg ik van Simone, een klasgenootje van best lang geleden een enorm leuke en lieve en mooie kaart vol met tips tegen verveling.

1 van de dingen die erop stond was POSTCROSSING
Ik was nieuwsgierig geworden en ging een kijkje nemen op www.postcrossing.com
Er was weinig voor nodig om géén lid te blijven (is gratisch :-) . Inmiddels ben ik 71 dagen lid, heb ik 18 kaarten ontvangen uit de volgende landen:
  • België
  • Wit-Rusland (2)
  • Amerika (4)
  • IJsland
  • Singapore
  • Canada
  • Duitsland (2)
  • Japan
  • Gewoon Rusland
  • Australië
  • Nederland (2)  
(er komen een paar kaartjes per week van over de hele wereld via mijn brievenbus mijn huis binnen, en dat is elke keer weer een klein feestje :-) 
 De eerste kaart uit the USA, van een meisje van 8 die ook graag een cavia wil, maar moet wachten van haar moeder tot haar broertjes wat groter zijn :-)
 Deze envelop vond ik zo mooi, dat ik m op de foto heb gezet, ook uit the USA

 Omdat de printer kapot was een zelfgekleurd kaartje door een kunstenares uit Duitsland :-)
 Kristal uit een museum in Wit Rusland (Belarus)
 Blije radijsmuisjes uit Nederland van een meisje dat in haar vrije tijd in een panda pak zit voor het WNF :-)
 Ongeveer zo versierd is mijn kast al :-) Jeej!
 Een pronkjuweel uit Japan :-)
 Een superlief zelfgemaakt kaartje uit Rusland van een meisje van 18 :-)
Deze dat is wel duidelijk, komt uit Australië

En ik heb 20 kaarten gestuurd naar de volgende landen: (er zijn op dit moment nog 6 kaarten onderweg naar hun eindbestemming)
  • Ukraïne (2)
  • Rusland (3)
  • Amerika (7)
  • HongKong
  • China
  • Duitsland (5)
  • Taiwan
  • Polen
  • Nederland (5)

Even wat beeldmateriaal ter versiering :-) 

 Jip & Janneke vlogen all the way naar HongKong en werden daar met een dikke glimlach ontvangen ;-)
 Een postzegel spaarder uit China werd erg blij van deze kaart :-)
 Een meneer in Berlijn houdt van kitch kaarten, u vraagt wij draaien :-) Haha, hij vond m erg leuk :-)
 Er zitten ook oma's op Postcrossing, en wat is dan leuker om een Oma een leuke Oma kaart te sturen :-)
 Deze blije Hollandse bloes is op weg naar Rusland! 
Stiekem maak ik graag reclame over de wereld over het leukste natuurtheater van Nederland :-) En extra trots ben ik dan met het feit dat mijn zusje op deze kaart staat (te herkennen aan het roze-groene gezicht) :-)

Een echte aanrader voor wie dol is op spannende postzegels uit verre landen!!! :-) 

HAPPY POSTCROSSING :-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten