dinsdag 22 november 2011

Blij dat ik brei : ) (aflevering 1)

Met fris winterweer is er bijna niks lekkerder dan een heerlijke muts die de bovenkamer lekker warm houdt.
In de afgelopen jaren heb ik al flink wat hippe exemplaren d.m.v stokjes van de chinees vervaardigd.
Kijk mee en krijg er lekker warme oren van :-) 


 Muchos Colores - winter 2008 - helaas te klein voor Rasta Kelly's Kapsel
De achtergrond verraad waar ik toen woonde ;-) ergens tussen 2004 en 2005 maakte ik deze muts - en hij was nog niet helemaal ready to use (losse draadjes) ik heb en draag deze muts nog steeds :)
Een klein schattig wit dopmutsje en Johanneke tijdens een etentje in Wageningen (winter 2005)
Blauwe muts met snorkel voor mijn broertje Bart (winter 2005)
Mini mutsje waar ik de baby van een toentertijdse Campina collega mee blij heb gemaakt (winter 2005)
Deze prachtige groen-geel-oranje creatie was een cadeau voor Cora, die toentertijd (2005) bij Campina in Wageningen werkte. Ik hoop dat ze m nog heeft en met flair draagt :-)
Deze Barbie kerstboom muts was voor voor een andere collega van Campina in 2005 en zie hieronder hoe blij ze met de mutsen zijn :-)

Experimenteel breisel voor Jelena (2008) Klaar in 1 dag :-)
Een trui in een Finse kledingzaak (november 2007) was de inspiratiebron voor deze schattige kipjesmuts die ik voor Kipjesvriendinnetje Geertje heb gebreid in 2008 (gok) 

Tot zo in aflevering 2 van BLIJ DAT IK BREI :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten