maandag 7 november 2011

Leuke dingen

Voor als het buiten ff minder leuk weer is, of als je je zelf ff minder leuk voelt, of gewoon omdat het leuk is om te kijken :-) (of omdat je dag ff saai is, kan van allerlei smoesjes bedenken om naar leuke dingen te willen kijken ;-) 

Speciaal voor jou, jou én jou, alle leuke dingen van de maand oktober verzameld in 1 mega blog-ding. (-->dat lukt niet, in 2 of 3 leuke blog-dingen)




 Later als ik groot ben en mijn huis ook groot is, dan wil ik ook zo'n poes, mag in een andere kleur eventueel ;-)
 Supergave lieve leuke blije verrassing van mijn helaas ex-fysio maar gelukkig nieuw vriendinnetje Monique :-)
 Zulke kaartjes komen bij de HEMA vandaan, en ze zijn te leuk om daar te laten ;-) Deze is opgestuurd naar een stoere groen langharige gitaarheld uit de Ukraïne (zie het grote postcrossing verhaal wat ik binnenkort online ga zetten)
 Soms snij je enorm hard in een duim en is dat niet zo leuk, totdat je erachter komt hoe functioneel en humorvol pleisters kunnen zijn :-) En dan is het opeens niet meer zo erg :-) (jeej!)
 Kijk eens hoe lief ze kunnen knuffelen, Kaaa en Zwaaan, de schatjes :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten