dinsdag 22 november 2011

Maffe Mutsen

Als ik dan toch bezig ben ;-)
Hier ook een stuk collectie maffe mutsen ;-)   
Niet alles is zelfgemaakt, maar dat mag de pret niet drukken :-) 

 Wc rolletjes zijn multi functioneel aldus Thea & Thea (2010)
 Ook met ballonnen kun je meer dingen doen (2009)
 Ook in een mandarijnennetje, past meer dan een 2 kilo mandarijntjes ;-) (Koninginnedag 2010)
 Als je zegt: IKEA tas, dan zeg je: maffe PRUIK ;-) (herfst 2008)
 Deze kippentheemuts was een verjaardagscadeau in 2003 of 2004, hij doet het ook erg leuk bovenop een hoofd :-) (niet zelfgemaakt)
 Voor een "Be Special" feestje in winter 2005/2006 vond ik het speciaal genoeg om als bosjesman uit Papoe Nieuw Guinea te gaan, de feestgasten dachten dat ik een giftige paddestoel was ... ;-)  *(het witte mutsje, wat multi functioneel is, heb ik niet zelf gemaakt ;-)
 Badmuts/Washand-muts @ Sziget 2007, mijn haar rook niet naar bier :-)
 Zonnebloemmuts, als verjaardagscadeau voor een oppaskindje (2007)
 Deze sintmuts mét baardje heb ik heel erg zelf gemaakt :-) (dec 2009)
 De maffe muts op deze foto is Tinus de giga kat :-)
Nog 1 maffe Thea om het niet af te leren ;-) (2010)

Toedeloe & tot de volgende!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten