woensdag 16 november 2011

Bon Apentiet //

Als afgestudeerd Food Designer (Hogeschool HAS Den Bosch, 2007) hoef ik me niet te vervelen tijdens mijn revalidatie periode 
Ik maak graag wat lekkers voor mezelf, en dat leg ik graag vast op foto!

Laat de pavlov reacties maar komen ;-)


Kijk mee en krijg er trek van! :-) 

 Frisse salade van balkon sla met paprika, augurk, tomaatjes, geitenkaas, zilveruitjes en cashewnootjes
 Hot & Steamy, Mega-Vega-Quiche vers uit de oven!
 Zo ziet de Mega-Vega-Quiche eruit op een bord :)
 Bio-boterhammen ontbijt met geitenkaas en kersenjam op links en boerenkaas met komkommer op rechts
 Speltcrackers met boerenkaas en een zelfgemaakte eiersalade met gedroogde bieslook
Yoghurt afgewerkt met een brutaal randje ;-) Lang leve de chocolade hagelslag :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten