maandag 7 november 2011

Leuke Dingen //

Voor als het buiten ff minder leuk weer is, of als je je zelf ff minder leuk voelt, of gewoon omdat het leuk is om te kijken :-) (of omdat je dag ff saai is, kan van allerlei smoesjes bedenken om naar leuke dingen te willen kijken ;-) 

Speciaal voor jou, jou én jou, alle leuke dingen van de maand oktober verzameld in 2 of 3 leuke blog-dingen :-)

Teruggevonden na heel lang kwijt te zijn geweest: Het grote Mijntje en Marieke in Frankrijk avonturen foto en verhalen boekje :-) De zomer van 2005 was écht trés bon :-)
 Het best bewaarde geheim van Rosmalen: de buik van Zwaaan ;-) ook dáár zitten kruinen (verrassing!)
Van de Liefste Jelena kreeg ik mijn eerste haakles, en van Xandrieke de tweede en toen kon ik opeens een prachtige muts als deze haken. T is een cadeautje voor een heel lief iemand :-) (ze is nu op vakantie, denk dat de foto hier veilig is :P
 Alwin kwam met een stapel DVD's om te lenen en te kijken, ik ben écht helemaal fan van de dieren dvd's van BCC's Life! Echt Wauw!
Oeh, dit is een 8 persoons toetje bij eetbar DIT in Den Bosch, vóór we met 8 mensen erop aanvielen ;-) Was lekker en ben blij dat ik nog even niet naar de tandarts hoef ;-)
 T is Herfst! (voor degene die dat nog niet wisten) En dat seizoen leent zich uitzonderlijk goed voor het maken van kunstzinnige wezens. Samen met mijn liefste vriendinnen uit Amsterdam (Fleur & Arwen) gingen we lossss :-)
 Zelfs Zwaaan kreeg voor even een leuk lief caviaaatje om mee te spelen
Schattig!! :-)
Wat ik kan met Caviaaas kan ik ook met lieverdjes zoals Hugo, Dit is écht de allerliefste baby jongen van Den Bosch !!!
Dit is óók heel schattig, een cavia kusje, lief zijn ze hè :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten