maandag 29 augustus 2011

KAAA - reallife soap - episode 1 - de introductie

Zeg je Marieke, dan zeg je KAAA. De leukste Cavia van het noordelijk halfrond. Omdat KAAA zo'n royalty status heeft, krijgt ze op de Kreupeltje Blog haar eigen SOAP :) 







In December was ik nog de Kleine KAAA, een schattige cavia met een kusplekje op haar hoofd die overal met haar huisdierenmama Kreupeltje mee naar toe mag en door iedereen wordt aanbeden! 
De oppaskindertjes vinden me wel een beetje spannend. Ze noemen me een leuke hamster, o nee, konijn! Andere oppaskindjes willen wel een baby van me :-) ik voel me vereerd, want ik ben zelf nog maar een baby! 
Mijn eerste kerst was enorm gezellig, en mijn eerste bezoekje aan de Oma van Kreupeltje in het nonnenhuis was helemaal bijzonder leuk :-) "Wat ben je toch een enig marmotje" zeiden de nonnetjes. Er was ook een Duits nonnetje, ze zei: Aber beim uns in Deutschland heißt das ein Meerschweinchen! Oma vindt me ook een lieverdje, maar ik moet wel braaf blijven zitten, anders moet ik in mijn mandje! 

Met de klok mee: Trotse Tante Jelena met Kaaa, Kaaa op haar caviabedje, Kaaa op het hoofd, Kaaa in haar met fanmail versierde residentie, en Kaaa mee in bed!

Kreupeltje zegt dat ik niet goed heb opgelet tijdens de zindelijkheidscursus. Ik laat graag wat los ;-)  Niet elke cavia heeft het truukje met de sluitspieren even snel door. 
Ik groei heel goed! Kijk maar ^
Het is leuk om bij Kreupeltje te wonen, ik maak van alles mee.
Tot in de volgende episode! :-) Toedeloe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten