woensdag 26 september 2012

Februarische Post

 Een mega chillende kikker uit Duitsland
 Deze vrolijke klompen vertrokken per vliegtuig naar Australië en werden daar in blijdschap ontvangen :)
Love birds kaart ging naar iara in Portugal en werd de start van een bijzondere internationale vriendschap :) (de inhoud was ook héél speciaal, hierover later meer) ;)
Tijdens 1 van mijn tripjes naar Winkelcentrum Molenhoekpassage in Rosmalen vond ik een half rek vol schit-te-ren-de Mucha kaarten voor maar 50 cent per stuk!!! :) 
Deze mooie dame is goed in Finland aangekomen
 Een Poolse die van sport houdt. Versierd met aanmoedigingsstickers van de Hema :)
Februari is carnavalsmaand in het zuiden. Dus hoppakee, deze carnavalskaart ging op reis naar het noorden van het land. Helaas was ik te traag met het uploaden van deze pipo kaart...
Vreemde verzoekjes vind ik leuk. Deze kameel ging op reis naar Rusland naar een meiske die graag in elke taal het woord MELK wilde ontvangen. Bij gebrek aan een koeienkaart kwam ik met deze kameel op de proppen, want die geven natuurlijk óók melk :)
Deze heerlijke zelfgeknutselde Sesamstraat kaart is nooit aangekomen bij een Postcross mevrouw ergens anders in Nederland... Zonde hè
 Dit soort lieve briefjes bewaar ik voor de rest van mijn leven :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten